Nowy Open Box Birchboxa

27 marca 2017


Hej kochani!

Dziś open box kolejnego Birchboxa w mojej kolekcji.

Otwierając, pudełeczko byłam w lekkim szoku, ponieważ zawsze czekam na to piękne kolorowe z różnymi motywami pudełeczko a w tym miesiącu przyszło zwykle tekturowe, które niestety, ale nie pasuje do mojej kolekcji i mam zamiar się go pozbyć.

Prócz pięciu nowych kosmetyków otrzymałam kod rabatowy o wartości 20% do wykorzystania w ich sklepie. Super jest dostać taką zniżkę, ponieważ często w boxach możemy znaleźć naprawdę dobre kosmetyki, lecz zazwyczaj są to miniaturki, w takich chwilach warto wykorzystać rabat, by wykupić pełnowymiarowy produkt.





1.- Benefit - They're real ! 
Double the Lip 
Odcień - Lusty Rose
Nowość od firmy Benefit. Tym razem otrzymałam, coś do ust jest to produkt dwa w jednym, konturówka i pomadka w jednym, ponoć jest dość długo trwała.

2.- Marcelle - Gentle Makeup Remover
Woda micelarna, którą widzicie na zdjęciu powyżej to ekskluzywny produkt w tym miesiącu.
Jest wzbogacona w ekstrakty ogórka i zielonej herbaty. Produkt jest hipoalergiczny.



3.- Batiste - 2in1 Invisible 
Dry shampoo & Conditioner
Suchy szampon i odżywka, w której jednym zadaniem jest przedłużać świeżość naszych włosów przy okazji nawilżając je by nie były suche i sztywne.

4.- Balance Me 
Instant Lift Primer
Baza pod makijaż wygładzająca.

5.- Rituals - Foaming Shower Gel
The Ritual Of Sakura
Żel do mycia ciała o konsystencji żelowej zmieniającej się w piankę.

Już niedługo recenzja powyższych kosmetyków, bądźcie czujni !

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life