Chokers Trend - Hit Sezonu

29 marca 2017

Chokery to jeden z największych hitów w tym sezonie.
Muszę przyznać, że trochę późno zebrałam się do tego posta, iż chokery są na rynku już od dłuższego czasu. Stały się ogromnym hitem i zamieniły się w trend wszech czasów podobnie jak naszywki, ale o tym już w innym poście.

Lata 90 są wciąż na czasie pod każdym modowym względem. Chokery to naszyjniki przylegające do szyi zawiązywane dość ciasno niczym obroża. Może to być łańcuszek, kawałek materiału czy też rzemyk. Aktualnie jest mnóstwo różnych rodzai, dżinsowe, zamszowe, materiałowe, welurowe, cienkie, grube, gładkie, brokatowe z różnymi zawieszkami...


Dawniej można było wylosować chokery z automatu z zabawkami. Dziś noszą je największe gwiazdy tego świata, jak i co druga osoba na ulicy. Aktualnie chokery możemy znaleźć niemal w każdym sklepie.

Niektórzy jednak nie wiedzą skąd tak naprawdę wzięła się moda na chokery między innymi były one znakiem rozpoznawczym lesbijek, nosiły je także francuskie prostytutki.
Był też okres, kiedy chokery były biżuterią zamożnych kobiet z wyższych sfer.
Aktualnie chokery nie mają, żadnego symbolizującego znaczenia zatem można je nosić bez żadnych obaw.

Muszę przyznać, że ja za nimi nie przepadałam ze względu na to, jakie kiedyś miały znaczenie i ze względu na to, że wszyscy je noszą, aczkolwiek przez to, że na rynku jest co raz więcej różnych modeli nie mogłam przejść obojętnie obok tych, które zaraz wam pokaże. Ich wygląd skradł, moje serce niestety kobieta zmienną jest i u mnie także się pojawiły.

Poniżej możecie zobaczyć, jakie mam w swojej kolekcji oraz także znajdziecie do nich linki.


 Welurowe chokery

Chokery ze zdjęcia poniżej były w zestawie kupione w Primarku.
Maja one przepiękne pastelowe kolory, jak i różne grubości.
Zestaw składa się z cieniutkiego siwego chokera, brzoskwiniowego nudziaka troszkę szerszego i grubego różowego chokera.


Klasyczny czarny rzemyk ze złotymi detalami
Jest on chyba jednym z najmodniejszych chokerów, klasyk.
Można, go owinąć wokół szyi i wiązać na przeróżne sposoby. Jednym z najmodniejszych jest kokardka.

Kupisz go  - TUTAJ

Podwójne welurowe łańcuszkowe chokery
Welurowa tasiemka w kolorze czerwonym, aczkolwiek miał być bordowy no cóż, tak to bywa z zamawianiem przez internet, choć nie narzekam, iż ten też jest piękny. Choker ma dodatkowy drugi w stylu złotego łańcuszka z małą przywieszką perełką.

Kupisz go -  TUTAJ
 

Poniżej możecie zobaczyć taki sam, lecz w pudrowym różowym kolorze.

Kupisz go - TUTAJ

Zamszowo skórzany choker ze złotymi detalami
Przepiękny odcień brązu ze złotym kółeczkiem i zwisającym delikatnym łańcuszkiem. Prezentuje się naprawdę ładnie i elegancko a w dodatku jest bardzo przyjemny w dotyku.

Kupisz go - TUTAJ

Złoty łańcuszkowy choker
Podwójny choker jedna część przylega, do szyi a druga zwisa przez dekolt, w linku który macie poniżej możecie, zobaczyć jak on się prezentuje na szyi.

Kupisz go - TUTAJ

Chokery są przepiękne i jest mnóstwo innych, które także mi się podobają, lecz nie będę powiększać swojej kolekcji, choć bym chciała, aczkolwiek chokery kompletnie mi nie pasują a szkoda, ponieważ naprawdę potrafią świetnie urozmaicić stylizacje. Zazdroszczę dziewczyną które mogą je nosić. Ja w nich wyglądam, jakbym nie miała szyi... TRUDNO
Buziaki :*

1 komentarz:

  1. Ładne te chokery. Najbardziej podoba mi się ten złoty i ten różowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life