Recenzja Styczniowego Birchboxa + Openbox Nowego - February Box

18 lutego 2017


W dzisiejszym poście połączyłam recenzje jak i openbox, iż ostatnio nie wyrobiłam się z recenzja styczniowego boxa, a już wczoraj przyszedł mi nowy wiec postanowiłam je połączyć.
Najpierw zobaczycie openboxa, a następnie na samym dole recenzje dwóch produktów z zeszłej paczuszki.

Bez zbędnego pisania zapraszam was do zobaczenia, jakie produkty czekały na mnie w tym miesiącu.


W tym miesiącu w Birchboxie już czuć wiosnę, wystarczy spojrzeć na wygląd pudełeczka, piękne jak zawsze.

Produkty w tym miesiącu są super, osobiście wszystkie przypadły mi do gustu i nie mogę się doczekać, kiedy je zacznę testować wygląda na to ze w końcu będzie pełna recenzja wszystkich produktów z boxa.
Pamiętajcie przy każdym produkcie zostawię wam króciutki opis a więcej informacji będziecie mogli się dowiedzieć w poście z recenzją.

  • SebaMed - Clear Face Care Gel
Żel do mycia twarzy zalecany dermatologicznie do podstawowej pielęgnacji cery skłonnej do wyprysków, zaskórników i zanieczyszczeń skóry. Ukierunkowane leczenie pomaga, leczyć nie wysuszając skóry w dodatku kwas hialuronowy aktywnie pomaga, nawilżyć obszary odwodnionej skóry pozostawiając ja miękką i gładką.

- Idealny produkt pojawił się w idealnym momencie, właśnie miałam się wybierać po zakup jakiegoś żelu do mycia cery a tu taka niespodzianka.


  •  POP Beauty - Bright Up Your Eyeshadow Trio In Champagne Mocha

Trzy cienie do oczu idealne do smokey eye, lekko perłowe.

Niestety jak widzicie, na zdjęciu cienie przyszły uszkodzone dlatego nie pokazuje wam dokładniej kolorów, nie chciałam otwierać paletki, by wszystko się nie wysypało na szczęście  Birchbox już wysłał nową :)

- Cieni do powiek nigdy za dużo a w dodatku są w pięknych kolorach które, idealnie trafiają w moje gusta.


  • Beaver Professional - Daily Moisture Conditioning Spray

Codzienna nawilżająca odżywka w sprayu, mieszanka ziół odżywia włosy i nadaje blask.

- Bardzo lubię odżywki w sprayu są dużo wygodniejsze w używaniu a jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy, fajny produkt do przetestowania.

  • Spectrum Collections - Marbleous C06 tulip Eye contour Brush

Kolejny pędzelek firmy Spectrum do kolekcji tym razem do oczu, wykonany z syntetycznego włosia idealny do definiowania powieki jak i blendowania.

- Uwielbiam pędzelki z firmy Spectrum a ostatnio brakuje mi pędzelków do makijażu oczu dlatego jestem bardzo szczęśliwa że znalazł się w moim pudełeczku.


  •  KEEOME - Hydration Mask Therapy
Koreańska maseczka w płacie wzbogacona w witaminy i ekstrakty z morwy nawilżająca, rewitalizuje skórę w ciągu kilku minut.

- Wiecie że ja kocham maseczki a szczególnie te w płacie i w dodatku koreańskie najlepsze co mogło mi się trafić !





A teraz przechodzimy do małej recenzji dwóch produktów jeden do włosów a drugi do dłoni z zeszłego boxa.
  • Merci Handy - Love & Hand Cream

Krem do rąk idealny na zime często w tym okresie zmagamy się z nadmierną suchością skóry dłoni ten krem nadchodzi, z ratunkiem jest o słodkim zapachu, który przy okazji umila jego stosowanie a przy okazji został wzbogacony w ekstrakty mocno nawilżające. Jego zapach jest naprawdę piękny lekko słodki i owocowy, dość długo utrzymuje się na dłoniach, jeśli chodzi o jego działanie to jest, bardzo dobry, świetnie nawilża, zmiękcza naskórek i pomaga się pozbyć suchych skór przy okazji chroni przed zimnem, gdy nie nakładamy rękawiczek.

Konsystencja kremu jest lekka nie jest mocno zbita a ni lepka więc kolejny plus dla producenta, iż krem się bardzo szybko wchłania nie pozostawiając tłustej powłoki. Krem jest w kolorze białym jak to zazwyczaj bywa, ma on w sobie drobniutkie niebieskie granulki które po roztarciu na dłoniach są nie widoczne i nie wyczuwalne.

Krem jest wyciskany z miękkiej tubki i wydaje mi się, że nie będzie problemu, żeby wydobyć jego resztkę, dziurka także jest odpowiedniego rozmiaru co powoduje, że możemy wydobyć dokładna ilość produktu, jaką chcemy.
Pojemność - 30ml
Dostępność - KLIK

  • Kebelo - Clarifying Shampoo

Szampon głęboko oczyszczający i odmładzający do każdego typu włosów.

Nazwijmy ten produkt detoksem do włosów, iż jest on mocno i głęboko oczyszczający, przy czym złuszcza skórę dlatego należy, go stosować raz maksymalnie dwa w miesiącu, pozostawia włosy pobudzone, jak i oczyszczone łącznie ze skórą głowy.

Szampon jest praktycznie bezzapachowy ledwo można coś wyczuć, jest przezroczysty o żelowej konsystencji. Dobrze się pieni co powoduje, że wystarczy mała ilość na cala długość włosów, uważam ze jest wydajny i przyjemny w użytkowaniu, zdecydowanie, gdy skończy mi się ta próbka kupie pełnowymiarowy produkt. Uważam że warto mieć coś mocniejszego do porządnego oczyszczenia skory głowy, jak i włosów raz na jakiś czas.

Jeżeli chodzi o jego aplikacje to produkt także znajduje się w miękkiej tubce z idealnym otworem do wydobycia produktu.
 Producent zaleca umyć głowę szamponem spłukać oraz powtórzyć czynność, a następnie nałożyć dowolną odzywkę. Po jego użyciu włosy nie są poplątane i to bez użycia jakiejkolwiek odzywki w dodatku są mięciutkie i lekkie.


Buziaki :*
LR!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life