Biovax Pogrubienie I Zagęszczenie Włosów - Bambus I Olej Awocado

10 lutego 2017

Dzisiejszy post będzie polegał na recenzji dwóch kosmetyków pielęgnacyjnych odzywki i olejku do włosów z firmy Biovax z serii bambusa i oleju avocado-pogrubienie i zagęszczenie włosów. 

Może wiecie, a może nie ja mam bardzo cienkie włosy z natury, które tez są bardzo zniszczone od rozjaśniania i ciągłego prostowania.

Będąc, w Polsce w zeszłe wakacje zobaczyłam, te produkty na polkach w drogeriach była to wtedy nowość, która dopiero wyszła. Po nazwie skusiłam się by je przetestować i tak szukałam jakiegoś produktu do włosów a firma Biovax jest mi dosyć znana i lubiana.
Dwufazowa Odzywka Bez Spłukiwania

  • Biovax NutriQuick to unikalna synergia dwóch kluczowych dla kondycji włosów działań: Odżywiania i pielęgnacji zamkniętych w dwufazowej formule.
  • Kompleksowy zestaw witamin, minerałów, lipidów oraz protein w fazie odżywiania
  • Kompleks 3D Bamboo Protect, zawarty w fazie pielęgnacji, odbudowuje i pogrubia strukturę włosa, pobudza ja do wzrostu oraz cementuje uszkodzenia.
  • Działa na 3 poziomach włosa: cebulce, łodydze i rdzeniu zapewniając wielowymiarowa rekonstrukcje włókien aż po ich końcówki.
  • Zawiera roślinne frakcje z bambusa
  • Olej avocado jest bogaty w kwasy Omega 3
  • Nie obciąża włosów
  • Na umyte wilgotne włosy spryskać z odległości
  • Nie spłukiwać
Od zawsze trzymałam się z daleka od odżywek bez spłukiwania dlatego, że moje włosy są dość mocno przetłuszczające się i oklapnięte z natury, dlatego przy użyciu tego typu odżywek moje włosy były, tłuste już po paru godzinach od mycia.

Odzywka jest bardzo delikatna i zdecydowanie nie obciąża, włosów a uwierzcie, moje są naprawdę wymagające pod tym względem, iż większość produktów je obciąża, dlatego dość ciężko jest mi znaleźć dobre produkty, które będą je odżywiać, nawilżać a przy tym nie obciążać.

Jest to mój pierwszy produkt tego typu, czyli nie do spłukiwania który oceniam numerem jeden.

Plusy produktu -
  • lekka konsystencja
  • piękny zapach
  • dobra pojemność i wydajność
  • łatwa w aplikacji
  • nie obciążająca
  • odżywiająca
  • dobra cena
  • pomaga rozczesać włosy bez problemu
  • sprawia ze są miękkie i gładkie
Minusów nie widzę !
Produkt znajduje się w plastikowej buteleczce, jest bardzo łatwy w aplikacji, ponieważ możemy, nim po prostu spryskać włosy co wydaje mi się z każdy lubi ten sposób nakładania coś na włosy, iż jest szybszy i łatwiejszy wystarczy ją wstrząsnąć przed aplikacją, by wymieszać dwie fazy. Trzeba, przyznać odzywka pachnie, przepięknie.

Odzywka jest bardzo wydajna jej pojemność to 200ml, ale starcza naprawdę na dość długo ja stosuje ja od dobrych paru miesięcy co prawda nie przy każdym myciu głowy, ale dość często a jeszcze mam końcówkę.

Ja używam tego produktu na długość włosów, czyli od ucha w dół, nie nakładam jej u nasady, by nie przeciążyć włosów. Producent także zaleca taką metodę dla osób o cienkich i delikatnych włosach, czyli dla takich jak ja.


Olejek Do Włosów
  • Regenerujący
  • Wzmacnia, odbudowuje, rozświetla włosy
  • Przywraca elastyczność
  • Zmniejsza łamliwość
  • Wzmacnia włosy
  • Roślinne frakcje oleju avocado i bambusa przenoszą na włosy bogactwo substancji odżywczych
  • Na umyte wilgotne włosy
Od jakiegoś czasu zaczęłam się przekonywać do olejków przy moim typie włosów, zawsze myślałam, że powinnam się od nich trzymać z daleka ze względu na obciążenie, ale okazuje się całkiem przeciwnie odkąd zaczęłam czytać blogi włosomaniaczek zmieniłam swoje podejście i nawet mam zamiar podjąć się systematycznego olejowania włosów, ale to już kiedy indziej o tym opowiem. Wracając, do tematu olejek kupiłam, z myślą na stosowanie go tylko i wyłącznie na końcówki, choć nie raz stosuje go na cała długość włosów, jeśli czuje że moje włosy potrzebują, większego nawilżenia. Co prawda trzeba uważać z aplikacja żeby nie nałożyć go za dużo ja nie raz tak zrobiłam i wtedy miałam posklejane włosy. Przy jego systematycznym używaniu (nakładam po każdym myciu głowy) mogę, śmiało napisać że przy bardzo częstym prostowaniu włosów to normalne by mieć dość zniszczone włosy a szczególnie ich końce, lecz odkąd stosuje ten produkt zdecydowanie te zniszczenia nie są takie jak kiedyś moje włosy nie są połamane, końce rozszarpane są za to ładne i błyszczące bez białych kulek na końcach.


Plusy produktu -
  • ochrona włosów
  • idealny na zabezpieczanie końcówek
  • nawilża
  • pięknie pachnie
  • super aplikacja i opakowanie produktu
  • włosy nie są suche a ni matowe
  • nadaje włosom zdrowy wygląd i połysk
Minus produktu -
  • Dość ciężki olejek (trzeba uważać w ilości którą nakładamy)

Olejek znajduje się w kartonowym opakowaniu, którego ja już nie mam. Opakowanie jest solidne co jest, ogromnym plusem, ponieważ często olejki są w szklanych butelkach z tego, co się orientuje. Buteleczka zawiera aplikator — pompkę, która dozuje taką ilość kosmetyku, jaka jest nam potrzebna.
Olej pachnie słodko, roślinie, lecz bardzo delikatnie. Jest dość mocno tłustawy, ale jeśli użyjemy, małej ilości to nie ma mowy o obciążeniu czy zbyt mocnym natłuszczeniu pasm.

Podsumowując — Jestem, naprawdę zadowolona z obu produktów są, naprawdę świetne jakościowo i naprawdę działają, zdecydowanie struktura moich włosów się polepszyła są, odżywione i mocniejsze i też w jakimś stopniu myślę, że naprawdę pogrubiły te włosy i zagęściły. Produkty są tanie, wydajne, pięknie pachnące, łatwe w aplikacji, nieobciążające czego więcej chcieć?

Bardzo was zachęcam do ich przetestowania, ponieważ naprawdę są tego warte.

1 komentarz:

  1. This is my first time go to see at here and i am in fact pleassant to read everthing
    at single place.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life