Openbox Birchbox December

17 grudnia 2016


Hej dzisiaj przychodzę z miesięcznym openboxem od Birchboxa tym razem jestem zadowolona w 70% z produktów, jakie otrzymałam są dosyć fajne i nie mogę się doczekać testowania niektórych z nich.
Jak widzicie, zdjęcia już ze świątecznymi ozdobami już nadchodzi, ten czas a wy też kochacie tego typu ozdoby? Koniecznie dajcie znać !
Trochę się rozczarowałam, ponieważ myślałam, że skoro idą święta to i pudełeczko będzie z jakimś motywem świątecznym niestety nie a szkoda, bo właśnie na to liczyłam no ale cóż w sumie to tylko pudełko.

Teraz przejdźmy do pokazywania i opisania jakie produkty otrzymałam.

W boxie znalazłam dwa pełnowymiarowe produkty oraz wszystkiego po trochę są produkty do twarzy, makijażu, jak i włosów.
 DR. BRANDT
Pore Dermabrasion
Cena pełnowymiarowego produktu - 43GBP 
Produkt do użytku raz lub dwa w tygodniu wzbogacony w kwas salicylowy, który odblokowuje pory, wyrównuje koloryt skory oraz wzmacnia cerę dla lepszego wykończenia.

- Bardzo ciekawi mniej jego działanie, ciesze się, że mam okazje go przetestować i już się nie mogę doczekać.

STARSKIN
Eye Catcher 
(Pełnowymiarowy produkt)
Cena - 8.50GBP
Wake up z tymi płatkami pod oczy, które są bogate w bio celulozę, sok kokosowy, witaminy oraz w rozjaśniający ekstrakt z korzenia lukrecji, by wygładzić i odżywić ta partie.

- Jak już pewnie wiecie lub nie ja kocham, tego typu produkty uwielbiam wszystko, co jest jedno razowe w postaci maseczek czy właśnie takich płatków kocham testować nowości, a to brzmi ciekawie.

BENEFIT COSMETICS
Dew The Hoola
Cena pełnowymiarowego produktu - 22.50GBP
Bestseller, jeśli chodzi o firmę Benefit jest to wersja płynna już pewnie każdej z was znanego bronzera HOOLA.

-Już kiedyś dostałam jeden taki i nigdy go nie przetestowałam leży gdzieś na dnie szufladki, a to ze względu na jego formule nie Lubie tego typu produktów płynnych nie przemawiają do mnie, ale obiecuje ze w tym miesiącu dam mu szansę i przetestuje, chociaż po to, by w następnym miesiącu zdać wam recenzje.

PERCY & REED
Perfectly Perfecting Wonder Balmm
Cena pełnowymiarowego produktu - 18GBP  
Wielofunkcyjny produkt do włosów, który nawilża nadaje blask włosów,zwiększa wygładza chroni i ulepsza przyspieszając stylizacje. Sposób użycia — nakłada się go na osuszone ręcznikiem włosy i stylizuje, tak jak to robimy, na co dzień.

- Obawiam się, że produkt będzie obciążał moje włosy właśnie z tego względu, że jest on bez spłukiwania no ale zobaczymy na pewno dam wam znać.





CIATE London
Fierce Flicks Eyeliner
(Pełnowymiarowy produkt) 
Cena - 15GBP

Eyeliner w pisaku z bardzo cieniutkim pędzelkiem, który na pewno ułatwi aplikacje, by namalować piękna cienką kreskę.

-Bardzo się ciesze z tego produktu i chyba będzie moim ulubieńcem.



Do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life