L'oreal Skin Perfection

07 listopada 2016

Dzis mala recenzja trzech produktow do oczyszczania cery a raczej bardziej do jej demakijazu z firmy L'oreal.
Firma L'oreal jest mi znana juz od dawna, chodz nigdy mnie do siebie nie przyciagala, oczywiscie mam pare prduktow w swojej toaletce jesli chodzi o kolorowke lecz te do pielegnacji bardziej przykuly moja uwage.
Rozowe Skin Perfection, przeznaczone do wrazliwej skory, poprawia teksture skory.
Produkty sprawdzone w celu usuniecia makijazu jak i innych zanieczyszczen skory.


Jest wiecej produktow z tej serii, miedzy innymi chusteczki, serum, krem...
Ja wybralam tonik, wode micelarna i mleczko do demakijazu.
Co mnie zachecilo do zakupu tych o to produktow?
- Przede wszystkim opakowania, uwielbiam jak produkty pieknie wygladaja, nowosc na polkach wiadome ze kusi by przetestowac a takze moje stare produkty sie pokonczyly wiec trzeba bylo cos zakupic.
Velvety Soft Toner
  • usuwa zanieczyszczenia
  • z tonizowana i jedwabiscie gladka skora
  • bez parabenow
  • hipoalergiczny
  • na dzien i noc
Aksamitny tonik o zelowej konsystencji co jest bardzo fajne, nigdy wczesniej nie mialam zadnego takiego produktu o takiej konsystencji, pzyznam szczerze ze go bardzo polubilam.
Produkt super oczyszcza cere z wszelkich zanieczyszczen uwielbiam go stosowac zaraz po zmyciu makijazu chusteczkami czy woda micelarna, chodz rano takze sie dobrze sprawdza. Jedwabista konsystencja lagodzi skore, skora czuje sie komfortowo bez zadnego wysuszenia czy dyskomfortu.


Woda micelarna 
  • rozpuszcza makijaz
  • nie trzeba pocierac czy splukiwac
  • odblokowuje pory 
  • oczyszcza
  • tonizuje
  • lagodzi skore
  • hipoalergiczny
  • przeznaczony do twarzy, oczu i ust
Woda micelarna jest swietna, zdecydowanie stala sie numerem jeden na mojej liscie.
Jesli chodzi o tego typu produkty to bylam do nich sceptycznie nastawiona ze wzgledu na to ze juz kiedys testowalam ta rozowa z Garniera ktora mnie kompletnie rozczarowala co sprawilo ze nie ciaglo mnie do kupienia kolejnej wody micelarnej.
Gdy zobaczylam na polkach ta z L'oreal pomyslalam dobra, przetestujemy i zobaczymy. Jest super, nie moglam wybrac lepiej.
Woda jest bezzapachowa, idealnie rozpuszcza makijaz, oczyszcza cere nie pozostawiajac tlustej powloki. Lagodzi najbardziej wrazliwa skore, skora od razu czuje sie gladsza i z tonizowana.
Nie posiada alkoholu co jest mega plusem i tak, odblokowuje pory. Cudo!

Mleczko do demakijazu 
  • usuwa makijaz i zanieczyszczenia
  • nawilza i lagodzi skore
  • hipoalergiczny
  • bez alkoholu
  • przeznaczony do twarzy, oczu i ust
  • lepsza tekstura skory
Nigdy nie przepadalam za tego typu produktami ze wzgledu na to ze wszystkie ktore dotychczas przetestowalam pozostawialy tlusta powloke ktorej ja wrecz nienawidze, dlatego zawsze usuwalam inaczej makijaz i po prostu potem nakladalam krem. Postanowilam jeszcze raz sprobowac z ta o to nowoscia. Produkt jest swietny jak jego pozostale siostry. Przepieknie pachnietak kremowo-kwiatowo, co najwazniejsze nie pozostawia tlustej powloki, szybko sie wchlania, swietnie nawilza, super sobie radzi zmywajac makijaz.
Spowodowal ze znow sie przekonalam do tego typu produktow.

Wydajnosc - Produkty sa wydobywane przez mala dziurke co jest wielkim plusem poniewaz nie musimy sie martwic ze cos sie zmarnuje.

Dostepnosc -  TUTAJ

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life