30 listopada 2016

Wielokrotna zmiana szkoly, 3 kraje, bullying...

Hej jakiś czas temu wspomniałam, że chce, wprowadzić więcej osobistych notek na bloga wiec tu jestem.

Dzisiaj dosyć długa szczera notka, więc jeśli tego typu posty was nie interesują, to zapraszam do wyłączenia notki i nie zostawiania zbędnych komentarzy a osoby chętne do czytania i dowiedzenia się troszkę więcej o moim życiu zapraszam dalej.

Wielokrotna zmiana szkoły — Jeśli chodzi o ten temat to mam dużo 'doświadczenia'. Już w wieku 8 lat wyjechałam z Polski.
Ogólnie w Polsce byłam tylko w jednej szkole, podstawówce. Podsumowując, w Hiszpanii byłam w 5 szkołach i w Anglii w 2.

28 listopada 2016

Korektory Catrice

Korektory Catrice to jeszcze o nich nie słyszał? Wydaje mi się, że nie ma takiej osoby! Produkty MEGA tanie, a jakościowo SWIETNE.
 Firma Catrice jest tania, ale dosyć popularna za jakość ich produktów jest to pierwsza firma, z którą się spotykam, która oferuje nam takie ceny i taka jakość.

27 listopada 2016

Revolution Radiance

Ostatnio duzo mysle nad blogiem, chce wprowadzic pare zmian a raczej wiecej postow o produktach kolorowych i wiecej notek od siebie z roznymi przemysleniami, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Dzis recenzja dlugo testowanej paletki rozswietlaczy od Makeup Revolution.

24 listopada 2016

Brudny Roz Nails

Hej dziewczyny, przepraszam was za tak rzadkie dodawanie postow i kolejna mala przerwe, szczerze mowiac u mnie nie jest okej, mam problemy zdrowotne, jestem na tabletkach i niezbyt dobrze sobie radze. Nie przyszlam tu by sie uzalac wiecej niz na codzien, moze kiedys wam opowiem o tym wszystkim gdy troche bedzie lepiej, najwazniejsze ze sie staram i proboje i wy dziewczyny zawsze walczcie i robcie wszystko by isc w gore !

17 listopada 2016

Openbox Birchbox November

Dzis przychodze do was z open boxem Birchbox'a.
Zastanawialam sie czy w ogole powinnam robic w tym miesiacu tego typu posta poniewaz znow jestem rozczarowana, nic specjalnego tu nie ma i wiekszosc produktow nie uzyje tylko oddam wiec moge powiedziec ze w tym miesiacu stracilam pieniadze na nic, z reszta widzialam ze duzo osob bylo nie zadowolonych z tego miesiecznego pudeleczka...

15 listopada 2016

Aktualna Pielegnacja Twarzy

Aktualna pielegnacja twarzy, prosiliscie o taki post i macie :)
Ja czesto zmieniam rutyne ze wzgledu na to ze testuje duzo nowosci chodz niektore produkty sa ze mna na codzien od dawna i po prostu zamieniam je z innymi co tydzien ale o tym juz nizej...
Mam nadzieje ze post wam sie spodoba i do nastepnego :*

11 listopada 2016

Khaki Nails

Hej kochane, dzis przychodze do was ze zdjeciami moich nowych paznokci, wiem ze takie posty lubicie wiec tu jestem by wam pokazac co tym razem wybralam.

Z gory chcialabym napisac  ze na zdjeciach nie widac dobrze dokladnego koloru, ciezko go bylo ujac, zdjecia sa bez zadnych filtrow i bez zadnych obrobek i tak wygladaja, ujelam kolor jak najlepiej sie dalo mam nadzieje ze zrozumiecie.

07 listopada 2016

L'oreal Skin Perfection

Dzis mala recenzja trzech produktow do oczyszczania cery a raczej bardziej do jej demakijazu z firmy L'oreal.
Firma L'oreal jest mi znana juz od dawna, chodz nigdy mnie do siebie nie przyciagala, oczywiscie mam pare prduktow w swojej toaletce jesli chodzi o kolorowke lecz te do pielegnacji bardziej przykuly moja uwage.
Rozowe Skin Perfection, przeznaczone do wrazliwej skory, poprawia teksture skory.
Produkty sprawdzone w celu usuniecia makijazu jak i innych zanieczyszczen skory.


03 listopada 2016

Recenzja Birchboxa September

Hej, dzis recenzja Birchbox'a zeszlego miesiaca, czyli wrzesnia.
Jesli jeszcze nie widzieliscie unboxingu to zapraszam TUTAJ 
abyscie mogly zobaczyc jakie produkty dostalam oraz przeczytac krotki opis kazdego produktu.

Jesli chodzi o kredke do ust ktora mogliscie zobaczyc w unboxingu to oddalam mamie tak jak tam wspomnialam a kremu jeszcze nie zdazylam przetestowac dlatego dzis recenzja czterech produktow z boxa.