Powrot do Birchboxa

22 października 2016

Znacie ten moment gdy macie tysiac mysli, spraw na glowie ze nie wiecie od czego zaczac i jak w ogole zaczac? Znacie ten stan gdy wasze przyszlosciowe plany stanely w miejscu i nie macie pojecia jak ruszyc dalej?..
Niestety jesten w takiej sytuacji i nie ukrywam staje sie to uciazliwe ale na poprawe humoru dzis otrzymalam paczke od Birchbox.
Jak widzicie chcialam testowac inne boxy lecz nic fajnego nie znalazlam a z tych wszystkich co przetestowalam Birchbox najbardziej przypadl mi do gustu dlatego tez powrot do subskrypcji i dwoch miesiecznych postow, unboxingow i malych recenzji jesli bedzie co recenzowac.

Pudeleczko tego miesiaca jest przepiekne, w stylu galaxy z tego co widzialam byly rozne kolory, mnie trafil zielony z czego bardzo sie ciesze poniewaz przepieknie sie komponuje z moimi kaktusami i aloe vera na komodzie.
Przejdzmy do pokazania co znajdowalo sie w moim pudeleczku tego miesiaca.


1.-Doux Me Pure Spring Mist
Regularna cena to £16
Jest to woda bogata w mineraly ktora ma  odswiezyc a przy okazji zmiekszyc i nawilzyc nasza cere. 

Wydaje sie calkiem ciekawym produktem, nigdy wczesniej nie mialam nic z tego typu kosmetykow, ciesze sie ze moge to przetestowac.


2.-Rituals Hammam Body Mud
Regularna cena to £14
Jest to peeling do ciala do uzywania raz lub dwa w tygodniu ktory takze jest bogaty w mineraly jak i w ekstrakt eukaliptusa ktory ma zmiekszyc naskorek. 

Jak juz pewnie wiecie lub nie, peelingi to cos co kocham wiec jestem mega zadowolona ze moge przetestowac kolejny.


3.- Triology Vital Moisturising Cream
Regularna cena to £24.50
Jest to antyoksydacyjny krem ktory wygladza delikatne zmarszczki. 

Krem niestety jakos mnie nie interesuje dlatego oddam go mamie.

4.- This Works Deep Sleep Pillow Spray
Regularna cena to £16
Jest to spray ktory ma nam ulatwic zasypianie, wskazane jest by przed spaniem spryskac nim poduszke.

Jestem bardzo ciekawa tego produktu, ostatnio mam male problemy z zasypianiem.


5.- LOC X Millie Ultra Gloss Lip Pencil
Regularna cena to £9
Odcien - Bohemian Rose
Pomadka w kredce o blyszczacym wykonczeniu.

Niestety mam juz taka, szkoda mogli chociaz dac w innym odcieniu.


6.-  Number 4 Fluoro5 Elixer Restore & Reapair Oil
Regularna cena to £18
Jest to odzywczy eliksir do wlosow, ktory zmienia matowe wlosy w blyszczace i odzywione.

Lubie oleje do wlosow, ostatnio wlasnie chce zaczac dbac w lepszy sposob o moje wlosy.
Zachecam was do subskrypcji -  Birchbox

Widzimy sie w nastepnym poscie :*

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life