Nude

17 października 2016


Hej misiaki :* Nowe pazurki zrobione to i trzeba je pokazac. Osobiscie nie wyobrazam sobie bycia bez nich z tego wzgledu ze moje paznokcie w ogole nie rosna tylko sie lamia, sa jak zwaty, dlatego tez przedluzam na formie. Zapuszczam swoje pod spodem i gdy juz beda dobrej dlugosci bede tylko na nie nakladac zel by byly twarde i sie nie lamaly.

Pazurki w stylu jesiennym a raczej w kolorach jesieni.
Przyznam ze ciezko mi w tego typu kolorach na paznokciach, zawsze stawialam na neony, kolorowe w zywych kolorach, naklejki, ozdoby i te sprawy.
Dzis odmiana w kolorach brazu i bezu w roznych odcieniach z mala ozodoba czyli tasma paskowa lekko blyszczaca.
Niestety zapomnialam spisac numerki lakierow, mam nadzieje ze ym razem mi wybaczycie i to sie wiecej nie powtorzy, nastepnym razem w tego typu notkach zawsze bedziecie mialy podane numerki.
Paznokcie zelowe, robione na formie z uzyciem hybryd z Semilaca.
Wykonane przez wspaniala Age znajdziecie wiecej jej prac na Agi nails & beauty na Facebooku.
A wam jak sie podobaja? Mi bardzo.

Juz niedlugo bede sama zaczynac robic paznokcie i bede poszukiwac modelek, wiec jesli bedziecie chetne, sledzcie mnie ma biezaco na Facebooku - KLIK  jak i na Instagramie - KLIK
Maksymalnie za poltora miesiaca bede zaczynac.
Ostatnio pomyslalam ze zrobie kolejne nowe zakladki na blogu, jedna z zabiegami ktore wykonuje i z ich malym opisem byscie nie musialy szukac po blogu lub zawsze pisac jakie zabiegi kosmetyczne sa u mnie dostepne a druga zakladke chcialabum poswiecic moim praca byscie widzialy efekt przed jak i po lub jak przebiega zabieg, co wy o tym myslicie? 
Buziaki :*

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life