Recenzja Miniaturek

27 września 2016

Dzis zdam wam mala recenzje odnosnie kilku miniaturek ktore dostalam w beauty boxach.

 Tisserand
Sweet Dreams - Bath Oil

Olejek do kapieli, ostatnio pokochalam tego typu produkty, sprawiaja ze kapiel staje sie dwa razy bardziej relaksujaca. Olejek sweet dreams jest o pojemnosci 20ml, czyli malutki lecz w miare wydajny. Jest on o wlasciwosciach odprezajacych, relaksujacych jak i odstresowujacych. Olejek wystarczy wlac pod ciepla woda, ja zawsze wlewalam zakretke, olejek delikatnie sie pieni ale ta piana znika po chwili, sprawia ze woda staje sie taka 'nawilzona' wiecie o co chodzi.
Umila kazda moja kapiel pomagajac odprezyc sie po ciezkim dniu. Jedynym ogromnym minusem jest jego zapach, smierdzi tragicznie, jakas mieszanka ziol, no jak typowy zapach leku ale naszczescie zapach uletnia sie po paru minutach a co najwazniejsze nie pozostaje na skorze.
Fajna probka !

Batiste Dry Styling Powder
XXL
Malutkie opakowanie Batiste, tym razem pudru unoszacego wlosy u mnie sie nie sprawdzil, dziurki przez ktore wychodzi produkt sa troche duze i probujac sypnac na wlosy, wylecialo strasznie duzo produktu co sprawilo ze moje wlosy staly sie mega suche, sztywne, siwe i dwa razy bardziej nie swieze, jednak wybieram szampon w sprayu niz ten puder, dla mnie wielki bubel :(
Nie polecam.


Renu Skin
Lip & Eye Active Lift
Jest to mala wersja kremu anty starzeniu na obszar ust jak i oczu. Krem przeznaczony na zmeczenie oraz pierwsze oznaki starzenia sie skory, likwiduje drobne zmarszczki, poprawia napiecie skory, pomaga zwalczyc cienie/since pod oczami. Osobiscie stosuje go tylko pod oczy, wiecie ja i moje since powodujace wyglad Pandy ;/ Krem przeznaczony na dzien i na noc na oczyszczona i tonizowana twarz. Krem takze mozna stosowac jako 'maske' wystarczy nalozyc grubsza warstwe w tych okolicach pozostawic na 10 minut, nadmiar zebrac platkiem kosmetycznym i delikatnie wmasowac. Krem o ladnym zapachu lekkiej kremowej konsystencji, ktora szybko sie wchlania.
Nie jestem pewna czy powinnam uzywac tego typu kremy w moim wieku lecz jest on tak swietny, naprawde pomogl i pomaga zwalczyc moje since jak i okropne cienie pod oczami, super nawilza ta okolice wiecie, czesto jest bardzo sucha szczegolnie po demakijazu, poniewaz uzywam dosyc grube warstwy ciezkich korektorow pod oczy.
Jesli chodzi o okolice ust to nie mam pojecia, nalozylam pare razy ale ja tam zadnych zmarszczek jeszcze nie mam wiec ciezko mi powiedziec, dla zainteresowanych zostawiam linka do zakupu i wiecej informacji na temat produktu.
KLIK

 Pure & Light
Organic Skincare
Organiczny krem do twarzy, posiada w swoim skladzie mnostwo witamin takich jak, witamina A,B, C i E, omege 3 i 6 oraz antyoxydanty, ktore przenikaja powierzchnie skory w celu zwiekszenia odnowy komorek, nawilza i Koji skore.
Fajny kremik uzywam go na zmiane z jednym z firmy Eveline, swietnie nawilza, poprawia wyglad cery, sprawia ze nasza cera czuje sie swieza i mega nawilzona. Konsystencje tez ma dosyc fajna szybko sie wchlania, zaliczylabym go do lekkich kremow. Posiada bardzo fajne skladniki, polecam lecz gdy mi sie skonczy aktualne opakowanie, raczej nie kupie ponownie ze wzgledu na cene, wole przetestowac cos innego. Dla zainteresowanych zostawiam link ponizej.
KLIK

Buziaki :*

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life