Rozowy Marmur

07 maja 2016


Hej dziewczyny dzis przychodze do was by pokazac wam moje kolejne cuda...
Mowa tutaj o paznokciach, tym razem postawilam na roze, jakby inaczej, osobiscie uwielbiam rozne odcienie rozu na paznokciach chyba najlepiej sie w nich czuje.
Glownym efektem napewno jest marmur na dwoch
palcach - palec srodkowy oraz serdeczny.
Jestem zakochana w tym efekcie, po prostu cudo, zawsze myslalam ze jest to bardzo skomplikowane do zrobienia lub nawet ze jest to jakas naklejka, jednak Aga uswiadomila mnie ze jest to naprawde bardzo latwy sposob co naprawde mnie zaskoczylo. Jesli jestescie zainteresowane takimi cudami bardzo wam polecam Age iz jest to naprawde najlepsza kosmetyczka u ktorej zawsze ale to ZAWSZE jestem zachwycona. Mialam okazje robic paznokcie u nie jednej kosmetyczki lecz czesto zdazalo sie tak ze cos mi nie pasowalo, w przypadku Agnieszki nie ma do czego sie przyczepic nawet jesli bardzo by sie chcialo.
Jak wam sie podoba efekt? czekam na wasze opinie na  - laura.szyler@spoko.pl

003 Sweet Pink


121 Ruby Charm

109 Miss Of The World 
Opis :
Zaczynajac od kciuka - Rozowy neonowy lakier o nazwie   Ruby charm nr.121 na to jest polozona takze brokatowa hybryda o nazwie Miss of the world nr.109
Nastepnie na palcu wskazujacym mam Ruby charm nr.121
Na palcu srodkowym oraz serdecznym mam zrobiony marmurek tak jak juz wspominalam powyzej ktory jest zrobiony z 3 kolorow; Ruby charm nr.121, Bialy oraz Sweet pink nr.003
Na malym palcu mam Sweet pink nr.003  

Paznokcie jak zawsze mam zelowe, malowane hybryda z firmy Semilac.

Cena - 25GBP
Robione u Agnieszki ktora dojezda do domu - kontakt: 07827011103




Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life