Lookfantastic box 1

19 maja 2016

Hej kochane, tak jak wspominalam ostatnio podjelam sie kolejnej miesiecznje subskrypcji beauty boxow, tym razem wybralam box pod nazwa Lookfantastic. Firma daje nam do wyboru trzy mozliwosci podjecia suskrybcji - miesieczna, 3 miesieczna oraz pol roku czy rok (nie jestem pewna a ich stronka cos mi teraz nie dziala) w kazdym razie co to oznacza i czym to sie rozni?
A wiec tak, jesli podejmiecie sie subskrypcji miesiecznej oznacza to ze mozecie zrezygnowac z boxow i nie bedziecie ich wiecej dostawac po dostaniu tego pierwszego, a jesli podejmiecie sie 3 miesiecznej subskrypcji oznacza to ze przez te 3 miesiace nie mozecie zrezygnowac z boxow dopiero wtedy gdy dostanie juz te 3 pudeleczka wtedy od razu mozecie zrezygnowac jesli nie chcecie kontynulowac. Druga roznica jest koszt boxow, im dluzsza suskrupcja tym mniejsze kosztaboxow lecz szczerze mowiac sa to bardzo male roznice, ja wybralam ta 3 miesieczna i zaoszczedze tylko 5GBP przez ten czas, wiadomo zawsze cos lecz wydaje mi sie ze duzej roznicy to nie robi.
Przechodzac teraz do moich pierwszysch wrazen, nie bede was owijac w bawelne i bede szczera, troszke mnie ta strona rozczarowala iz nie bylo tam zadnej ankiety do wypelnienia tak jak w poprzednich boxach z innych firm co sprawialo ze firma nie miala zadnego pojecia jakie mam problemy z cera, co mnie bardziej interesuje, jakie mam wlosy itp itd. Czyli minus poniewaz niektore produkty mogly byc nie odpowiednie dla mnie ale mimo wszystko postanowilam wykupic subskrypcje i zaryzykowac poniewaz wczesniej widzialam oraz slyszalam pozytywne opinie. Pudeleczko wyslali mi w ten sam dzien co za nie zaplacilam co jest ogromnym plusem i przyszlo po 2-3 dniach, no ale tak jak wspomnialam wczesniej zaryzykowalam no i mam za swoje, w pudeleczku znalazly sie niektore produkty ktore sie w ogole dla mnie nie nadawaly ale to juz opisze wam ponizej, naszczescie zawsze moge je podarowac mamie heheh, troszke zaluje ze podjelam sie trzech pudeleczek moglam najpierw wziasc jedno, zobaczyc i wtedy dopiero podjac sie dluzszej subskrypcji a teraz jestem skazana na kolejne dwa no coz tylko i wylacznie moja glupota...Mam nadzieje ze w nastepnych dwoch trafia sie wszystkie produkty odpowiednie dla mnie.
Dodam jeszcze ze w pudeleczku znalazlam 7 produktow i gazetke :)
Ponizej mozecie zobaczyc jak wyglada pudeleczko po otwarciu i mniej wiecej co sie w nim znajduje.



Juz ponizej przechodze do opisywania produktow :)

1.- Ren Wake Wonderful
Preparat na noc laczy kwasy mleczne jak i glikolowe aby rozjasnic i udoskonalic odcien skory.
Olej z nasion zurawiny pomaga zmniejszyc problemy skorne przez promienie UV, olej z nasion czarnej porzeczki pomaga zregenerowac nasze komorki, preparat takze pomaga zmniejszyc przebarwienia.
Produkt dziala w 3 etapach podczas gdy my spimy - ozywia nasza cere, nawilza oraz wzmacnia komorki.

Sposob uzycia - 2-3 male wycisniecia produktu nalozyc na czysta nawilzona cere, pozostawic na noc.

Ten o to produkt zostawilam dla siebie i mam zamiar go testowac w kazda niedziele gdy robie sobie takie male domowe spa, jak sie sprawdzi dam wam znac tak jak i z reszta produktow no zobaczymy.



2. -Vichy LiftActiv
Krem tonujacy oraz ujedrniajacy, krem jest przeznaczony na oznaki zmarszczek, wyrownuje koloryt skory, rozjasnia cere i zapewnia intensywne nawilzenie co pomaga zwiekszyc blask naszej cery. Produkt jest hipoalergiczny co czyni go idealnym produktem dla osob z wrazliwa cera.

Nie przypadl mi go gustu wydaje mi sie ze kompletnie nie jest on dla mnie, przynajmniej nie teraz, od razu oddalam go mamie.

3.- Wet Brush 
Szczotka przeznaczona na mokre wlosy, idealna podczas kapieli, rozczesuje  poplatane wlosy, pozostawiajac je gladkie jak i jedwabiste bez uszkadzania cebulek. wlosie jest bardzo mocne ale elastyczne, szczotka zapobiega rozdwajaniu sie koncowek, masuje skore glowy i stymuluje krazenie. Pomaga w pielegnacji skory glowy jak i wlosow nadajac efekt zdrowych i zadbanych wlosow.
Bardzo sie ciesze ze dostalam taka szczotke jestem z niej bardzo zadowolona, juz zdazylam ja przetestowac pare razy no i moze zrobie  ulubiencow czy cos by podzielic sie z wami moja opinia.



4.-Decleor Serum
Lekkie serum do twarzy jest 100% mieszanka olejkow ktore odzywiaja i nawilzaja skore pozostawiajac ja miekka i elastyczna.

Produkt wydaje sie fajny nigdy wczesniej nie mialam okazji nic z tego typu serum testowac wiec mam nadzieje ze sie sprawdzi.
Sposob uzycia napisany ponizej.

5.- Eve Lom
Krem do oczyszczania makijazu + chusteczka.
( To jest taki dodatek wiecie jakby gratis)

Fajna sprawa jak jestesmy na jakims wyjezdzie czy nawet wrzucic go do torebki - zawsze moze sie przydac.

6.-  Revlon Uniq One
Preparat do wlosow ktory ma 10 wlasciwosci nadajcy zdrowy wyglad naszym wlosa, miedzy innymi nablyszcza i chroni.
Sposob uzycia - spryskac na wilgotne wlosy i delikatnie wtrzec.

Ja juz kiedys mialam ten produkt w pelnym rozmiarze byl on swietny, od jakiegos czasu takze mam nowsza wersje kokosowa, recenzje produktu mozecie znalesc na moim blogu oba produkty sa cudowne, bardzo sie ciesze ze dostalam mniejszy rozmiar tej starszej wersji.

7.- IOMA Optimum Moisture Cream
Krem w tabletkach (mozecie zobaczyc jak to wyglada ponizej) 
Wzmacnia bariere przed agresorami srodowiska, preparat pomaga utrzymac skorze odpowiednie nawilzenie. Tabletki pozostawiaja uczucie idealnej miekkosci oraz nadaja efekt promienienia naszej cery takze krem ozywia nasza skore oraz mocno nawilza suche miejsca.
Sposob uzycia - delikatnie otworzyc papierek oraz nalozyc bezposrednio na twarz na dzien i noc (tabletek jest 7)



Dziewczyny niestety nie znam cen tych produktow, w sumie jest to kolejny minus dla tej firmy ja lubie wiedziec ile co kosztuje a tutaj no niestety nic nie ma :/
Mam nadzieje ze lubicie takie unboxingi no i do zobaczenia w nastepnym poscie
Buziaki :* 

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life