Jak pielegnuje skore pod oczami

22 marca 2016

Hej kochane, troche mnie tu nie bylo, ale juz wracam by nadrobic, jest mi troche ciezko ze wszystkim a szczerze nie jestem w stanie dac wam konkretnego powodu iz sama go nie znam, juz pare osob mowi mi ze ma tak samo, brak sily na nic i jedno wielkie lenistwo nie wiem tak do konca czym to jest spowodowane zamiast tryskac energia ja ciagle jestem zmeczona tak naprawde nie robiac nic ehh mam nadzieje ze w kwietniu wszystko mi sie unormuje i wroce do siebie, duzo z was pyta sie mnie o co tak naprawde chodzi z tymi hormonami ciaglymi dolami i zlym samopoczuciem, postanowilam ze w koncu wam powiem dokladnie o co chodzi.
Od 2 miesiecy mam implanta antykoncepcyjnego, dziewczyny tyle sie zmienilo ze mna ze od razu wam odradzam, czytalam mnostwo opini na ten temat i duzo kobiet mialo to samo co mam ja teraz, ja mimo wszystko postanowilam wyprobowac to sama na wlasnej skorze i powiem wam ze zaluje poniewaz plusow tego mam bardzo malo, w kwietniu mija mi 3 miesiace i od razu pedze by go wyciagnac, mam nadzieje ze wtedy wszystko wroci ze mna do normy, naprawde dziewczyny sama siebie nie poznaje, jesli ktoras z was o tym mysli odradzam wam od razu.

Przechodzac do tematu pielegnacji skory pod oczami.
Chyba od zawsze mam wielkie wory oraz cienie pod oczami, gdy jestem nie wyspana lub zmeczona robia mi sie cale spuchniete i uwierzcie wyglada to jakby ktos podbil mi oko, naprawde !
Od dlugiego czasu walcze z tym by w jakims stopniu to zniwelowac, wyprobowalam juz setke kremow te drozsze jak i te tansze lecz nic mi nie pomagalo i efekty byly nie wielkie a kremy na ktore wydawalam po 30GBP nie byly tego warte w moim przypadku dlatego w pewny stopniu sie poddalam i stwierdzilam ze nie ma sensu wydawac kokosow na kremy iz efektu takich jakbym chciala nie ma i nie bedzie iz u mnie to juz chyba rodzinne.
Jednak mam tanie produkty ktore pomagaja mi w pielegnacji dziennej, sa to dwa kremy oraz platki kolagenowe.

Tak jak wspomnialam powyzej nic nie daje mi zadowalajacych efektow w 100% lecz te produkty powyzej pomagaja mi w nawilzeniu skory pod oczami, mam ja bardzo sucha szczegolnie po demakijazu, a takze pomagaja mi w tym by zabezpieczyc sie przed wielkimi spuchnietymi workami.

 
Stwierdzilam ze nie ma sensu wydawac pieniedzy na drogie kremy ktore i tak duzo nie pomagaja wiec zastapilam je w tanie kremy ktore takze dobrze nawilzaja mi skore w tych okolicach daja ten sam efekt iz z cieniami jest badzo trudno cos zrobic w moim przypadku a duzo zaoszczedzam, ten krem AFY 24K Gold jest bardzo tani, jest on z chinskiej firmy lecz moge wam powiedziec ze naprawde swietnie nawilza, napewno uzywajac tego oraz drugiego ponizej pozbywa sie efektu zmeczonych oczu sa delikatnie rozwietlone, jest on idealny do kazdego typu skory.
Kupilam go na Ebayu za 2GBP.







Krem ponizej AFY Rose Moisturizing
Daje mi te same efekty co krem powyzej dlatego uzywam ich na zmiane jego cena jest takze w okolicach 2GBP, jest on z tej samej firmy chinskiej. Zakupilam go jakis tydzien lub dwa temu dlatego tez nie jestem w stanie duzo na jego temat powiedziec procz tego ze takze swietnie nawilza.
Oba maja lekka konsystencja ktora bardzo szybko sie wchlania, takie tubki wystarczaja mi na dobre 4-5 miesiecy w codziennym uzytku a nawet i dluzej.


Crystal Collagen Gold Eye Mask
Platki kolagenowe z 24k zlotem, uzywam co drugi lub trzeci dzien, nakladam je na 30-40 minut pod oczy, lezac i relaksujac sie w lozku hehe.
Sa swietne nakladajac je od razu opuchlizna mi schodzi, brak efektu zmeczonych oczu, skora jest rozwietlona oraz sprezysta i gladka.
 Platki kolagenowe poprawiaja krazenie w tej okolicy oraz uzywajac je systematycznie pomagaja zniwelowac worki oraz cienie, mi naprawde pomagaja zapobiedz przed wielkimi napuchnietymi workami.
 Trafilam na zakup 50sztuk za 10GBP na Grouponie, takie platki mozecie dosac tak naprawde wszedzie a ceny sa rozne wiec ciezko mi je okreslic.

Podsumowanie - Produkty te sa tanie a daja mi ten sam efekt co kremy z wyzszej polki. Ciezko jest mi okreslic czy te produkty sa w stanie zniwelowac worki oraz cienie w 100%  iz tak jak wam wspomnialam powyzej zmagam sie z tym problemem odkad pamietam, szczerze moge polecic te 3 produklty osoba ktore maja sklonnosc to puchnacej skory pod oczami oraz suchej skory w tym miejscu. Napewno te produkty pomoga wam tak jak i mi zapobiedz wiekszymi cieniami, spuchnieciami i efetem zmeczonej skory.




Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life