Mala zmiana :)

23 lutego 2016

Hej dziewczyny.
Chcialam sie wam pochwalic moja mala zmiana koloru wlosow.
Jak to mowia 'Nowe wlosy nowa Ja'
Dlaczego postanowilam zmienic? hmm powiem wam ze czasami mala zmiana sie przyda, pojscie do fryzjera I zmiana koloru lub fryzury od razu poprawia mi humor i czuje sie o wiele lepiej, tez tak macie? czekam na wasze opine na - laura.szyler@spoko.pl



Przed

Po
Juz od dawna planowalam zrobic cos z wlosami lecz ciagle myslalam co, zastanawialam sie dlugi czas nad ombre no ale wyszlo ze mam baleyage 2 kolorowy, efekty mozecie zobaczyc na zdjeciu powyzej.
Jak wam sie podoba?
Ja osobiscie jeszcze nie moge sie przyzwyczaic, jakby nie bylo od dlugiego czasu stawialam na zwykly medium blonde a teraz mi tak dziwnie, osobiscie uwielbiam zmieniac kolor wlosow wiec napewno ten takze na dlugo nie zagosci na mojej glowie heheh.
Powiem wam ze zawsze balam sie chodzic do fryzjera z mysla ze wyjde wygladajac jak starch na wroble, w Polsce mialam jedna jedyna zaufana fryzjerke ale wiadome do Polski jezdze raz na pare lat, aktualnie zrobilam wlosy u Bozenki, fryzjerka w salonie ktorym pracuje czyli ~Beauty Body Centre na Stone Crossie.
Zrobila swietna robote I napewno na kolejne zmiany bede tu wracac, ledwo co zmienilam kolor a juz w glowie siedzi mi jakie beda kolejne hehe no tak kobieta zmienna jest.
Tutaj podam wam numer do  Bozeny gdyby ktoras z was byla zainteresowana mala zmiana I chcialaby trafic w swietne rece - 07473070011
Takze mam w planach delkatnie przedluzyc oraz zagescic wlosy za jakis czas takze u Bozenki tak jak juz sie przekonalam robi swietna robote nie ma sensu szukac kogos innego. Przedluzyc chce na ringi poniewaz mam strasznie rzadie wlosy a nic na objetosc mi nie pomaga tak samo jest z dlugoscia, nie rosna tylko stoja w miejscu dlatego delikatne przedluzenie wydaje mi sie ze nie byloby zlym pomyslem no ale zobaczymy za jakis czas.
Chcialabym wam jeszcze tutaj ponizej pokazac jakie kolory wlosow mi sie podobaja no I ktore moze kiedys beda goscic na mojej glowie hahah.







Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life