Planowane szkolenia

10 stycznia 2016

Hej hej kochane, pomyslalam ze napisze notke o szkoleniach jakie mam w planach zrobic, zawsze sie ktos o to pyta a wiec moze bedzie lepiej jak napisze wszystkie tutaj...
Szkolic bede sie w Katowicach w salonie In Beauty Hair & Body.
Maja bardzo dobra opinie i odpowiednie ceny, szkolenia takze  sa przeprowadzone przed profesjonalne osoby wiec nie ma czego sie bac.
Bardzo duzo sie naczytalam o nich i nie mam zadnych watpilowosci co do wybory, pierwsze plany mam zeby jechac pod koniec roku szkolnego zalezy kiedy moj chlopak dostanie wolne z pracy. Pierwsze moje szkolenia to beda wszystkie  na paznokcie ktore zobaczycie ponizej oraz depilacje.
Ponizej podam wam nazwe szkolenia oraz cene :)
  • Specjalizacja Cosmetology -( Jest to 2 tygodniowe szkolenie przygotowujace do profesjonalnego wykonywania zabiegow kosmetycznych.) Cena - 3600PLN
  • Eksfoliacja kwasami - Cena 350PLN
  • Chemiczne peelingi - Cena 390PLN
  • Depilacja woskiem - Cena 350PLN
  • Depilacja pasta cukrowa - Cena 350PLN
  • Specjalizacja ( manicure, manicure hybrydowy i stylizacja metoda zelowa ) - Cena 1400PLN
  • Przedluzanie plytki paznokcia tylko w 45minut - Cena 400PLN
  • Podologia - Pedicure normalny oraz hybrydowy - Cena 800PLN
  • Stylizacja brwi oraz rzes ( henna, regulowanie oraz dobranie odpowiedniego ksztaltu brwi ) - Cena250PLN
  • Trwala na rzesy - 400PLN
  • Wizaz (5 dniowy) - Cena 1700PLN
  • Makijaz brwi oraz oczu metoda piorkowa - Cena 2000PLN
  • Korekty - ( kamuflaz nieudanych zabiegow makijazu oraz nieinwazyjne usuwanie makijazu za pomoca plynu secjalistycznego, nie laseru ) - Cena 1400PLN
  • Mezoterapia iglowa - Cena 790PLN
  • Masaz goracymi kamieniami - Cena 490PLN
  • Masaz banka chinska - Cena 490PLN
  • Masaz stemplami - Cena 600PLN
  • Masaz bambusami - Cena 490PLN
  • Masaz klasyczny oraz relaksacyjny (nie znam jeszcze ceny )
  • Masaz twarzy i dekoldu - Cena 380PLN
  • Masaz lodem (10cm kostka lodu poprawiajace krazenie) - Cena 500PLN 


Dodam jeszcze ze szkolenie na rzesy na wszystkie metody bede robic tutaj w Birmingham, mam zaufana osobe nie jestem jeszcze pewna ile mnie to bedzie kosztowac.
Takze bede chciala zrobic pelniesze szkolenie wizazu, stylizacje paznokci akrylem ( co teraz nie jest latwe poniewaz juz nikt praktycznie nie szkoli jesli chodzi wlasnie o akryl), arcydziela na paznokciach, wypelniacze typu powiekszanie ust kwasem etc, makijaz permanetny ust oraz oczu takze mysle o szkoleniu jak dbac o cere oraz nauczyc sie o wszystkich oczyszczania twarzy, peelingow etc.



Szkolenia predzej czy pozniej bede miala zrobione wszystkie wiec mniej wiecej wiecie juz czego sie spodziewac za dlugii czas, mam nadzieje ze jakos w tym roku uda mi sie zrobic chodz troche z nich, niestety ja nie moge jezdzic do Polski na 3 tygodnie i nie wiadomo ile razy w roku max jak po lece to na tydzien wiec tez troszke ciezko to pogodzic tak sobie jest z pieniedzmi ale zobaczymy trzeba byc dobrej mysli narazie zbieram na pierwsze szkolenia i juz malo brakuje :) ~Trzymajcie kciuki za mnie :*

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life