31 października 2015

Heart Bath Bombs

Hej Kochane.
Tak wiem wiem miala byc regularnosc na blogu ale oczywiscie nie wyszlo juz nastepnym razem nie bede wam nic pisac bo ostatnio nic mi nie wychodzi tak samo jak z tymi zdjeciami ehhh... 
Wszystkko na zlosc i pod gorke.
Chodz do max miesiaca mam w planach kupic lustrzanke jeeee w koncu bedzie jakosc.
Niestety zapomnialam kompletnie ze mam 2 prace do zrobienia na poniedzialek i czwartek :O
A jestem dopiero w polowie pierwszej w kazdej chwili wolnej od obowiazkow i pracy siedze przed komputerem i pisze prace do Collegu dlatego kochane nie mam kiedy dodawac postow.
Nawet nie wiecie ile mam postow w glowie ile kosmetykow czeka na recenzje i jeszcze haul :O
Ale nadrobie dziewczyny nie wiem kiedy jak tylko skoncze te assigmenty...
A propo prac coraz czesciej mam pytania na ask'u w stylu
 ' ty i praca? hahaha'

22 października 2015

Farmona Kawowy Zel

Hej misiaki :)
Jak tam u was tydzien mija? ja dzisiaj musze isc do pracy i tak caly weekend niestety szkoda ze nigdy nie moge sobie zrobic zadnych planow i gdzies w koncu wyjsc...
Dzisiaj wzielam wszystkie nowe kosmetyki ktore mialy sie pojawic w haulu tego miesiaca i tak stwierdzilam ze haulow kosmetycznych nie bedzie poniewaz sadze ze to nie ma sensu  naprzyklad w tym miesiacu nazbieralo mi sie az 3 pudelka kosmetykow wiekszosc juz zdazylam w miare

21 października 2015

Sensual Grey

Hej kochane.
Po dlugiej przerwie wracam do was.
Wiem ze bardzo zaniedbalam bloga ale mialam chwilowe zalamanie nerwowe az sama sie nie rozumialam zwatpilam w cala siebie i w to wszystko co do tej pory osiagnelam.
Na szczescie mam wspanialego chlopaka ktory byl przy mnie poprawial mi humor oraz dbal o moje samopoczucie ehh kto by powiedzial ze w koncu po tylu probach moge powiedziec z usmiechem na twarzy ze mam wspanialy zwiazek i jestem w koncu SZCZESLIWA ! 
Po 2 dniach zalamania zebralam sie w garsc zmienilam wyglad bloga mam nadzieje ze wam sie podoba. Odnosnie pytan czy chodze na silownie i robie diete odpowiem tutaj nie chodze i nie robie diety jem same smieci ostatnio nie mam w ogole zadnej motywacji ciagle sobie mowie od nastepnego tygodnia walcze sama ze soba zeby w koncu sie ruszyc hehe.
A co do zdjec z outfitami nie wiem co z tego bedzie nie potrafimy sie zgadac z Patrycja wiec nic wam wiecej nie obiecuje bo zawsze cos staje na drodze. Czas pokaze co bedzie dalej.

13 października 2015

Birchbox - October

Hej misiaki <3 jak tam u was weekend leci?
Ja chyba jakas depresje lapie nie umiem nic ogarnac mam wazne rzeczy ktore powinnam robic na codzien trzymac sie ich i nie potrafie ehh... 
Mam wrazenie ze wszystko powoli znow mi sie wali no ale ehh koniec uzalania sie nad soba...
Mam nadzieje ze chociaz u was jest dobrze i sie wszystko uklada.

Wracajac do posta dzis chce wam pokazac nowego box'a i jego zawartosc.
Szybka notka poniewaz zaraz zmykam do pracy.


Jak zawsze jest 5 produktow + jeden gratis mi sie trafil w tym miesiacu.
Produkty wydaja sie nawet fajne jesli chodzi na pierwszy rzut oka chodz wole nic nie mowic przed ich przetestowaniem poniewaz pamietam jak bylo z poprzednim boxem produkty wyydawaly sie fajne a okazalo sie ze nawet szczotka do wlosow byla do kitu...

09 października 2015

$ kto to taki?

Hej Hej kochani Dzis post bedzie o kims najwazniejszym.
Pewnie teraz myslicie $? o co chodzi?
$ = Dolar
a kim jest Dolar?
Moim dzieckiem.


06 października 2015

FakeBake - Nowosci


Hej Kochane. Jakie plany na weekend? U mnie jak zwykle praca praca i to na tyle teraz jeszcze podjelam sie drugiej pracy wiec od poniedzialku bede zalatana. Czasami jestem taka leniwa ze nie wiem gdzie znalesc sile do tego wszystkiego chcialabym byc taka energiczna taki non stop ale czasami mi to nie wychodzi... 

05 października 2015

Haul - Ciuchy & Gadzety.

Hej :* dzisiaj witam was w haulu ciuchow oraz gadzetow poniewaz jest tego bardzo malutko w tym miesiacu stwierdzilam ze to polacze razem a i tak notka ne zajmie wam duzej niz 2 minuty.
No coz zostawiam was ze zdjeciami i do nastepnego.



* Szlafrok - Zyrafa
Dostepny - Primark.
Cena - 10GBP
Jest bardzo cieplutki mieciutki no wrecz cudowny.
Bardzo polecam.

02 października 2015

Haul kosmetyczny - Wrzesien

Hej Kochane. <3
Przygotowalam dla was Haul w tym akurat beda tylko kosmetyki chodz za pre dni pojawi sie haul ciuchow i gadzetow.
Kolezanka podsunela mi taki pomysl ze fajnie bedzie pokazywac nowosci uznalam to za super opcje chodz teraz jak miesiac sie juz skonczyl i patrze ile tych rzeczy jest stwierdzam ze jednak nie mialo to sensu poniewaz w tym miesiacu bardzo malo bylam na zakupach no coz moze nastepnym razem bedzie wiecej.
PS - Niektore z tych produktow juz widzialyscie w innych postach przepraszam za powtorzenie ich tutaj ale to w koncu haul powinno sie tu byc wszystko.

*  Maseczki Superdrug.